loading...

10 CUTI PANJANG DI MALAYSIA BAGI TAHUN 2016

Siapa tak suka cuti? Bercuti? Cuti-cuti? Boleh dikatakan kita semua memang suka bila bercakap bab cuti. Yalah, selalu tertekan dengan bebanan kerja dan sebagainya sudah tentu cuti adalah masa terbaik untuk meredakan tekanan berkenaan.
Namun begitu, kita perlu merancang cuti dengan sebaiknya agar segala yang dirancang berjalan dengan lancar dan sebaiknya. Contohnya bila masa untuk bercuti? Bila ada cuti panjang? Sebut sahaja bab cuti panjang ammboi ada beberapa info menarik mengenai cuti panjang di Malaysia bagi tahun 2016.
10 CUTI PANJANG DI MALAYSIA BAGI TAHUN 2016
Ok, bagi tahun 2016, kita akan ada 10 cuti hujung minggu yang panjang bermula dengan cuti tahun baru pada 1 Januari 2016. Kita ada lebih kurang 33 hari cuti untuk berehat. Oleh itu, tahun depan adalah masa terbaik untuk bercuti.
Info cuti diatas ammboi petik untuk cuti umum persekutuan sahaja dan tidak termasuk dengan cuti umum negeri. Jadi kemungkinan anda akan ada cuti panjang yang lebih banyak bergantung kepada cuti negeri anda.

Jadi, rajin-rajinkan diri untuk semak kalendar cuti umum persekutuan dan cuti umum negeri anda untuk dapatkan info cuti panjang bagi merancakkan mood bercuti anda bagi tahun 2016. [SEMAK KALENDAR CUTI UMUM PERSEKUTUAN, CUTI UMUM NEGERI DAN CUTI SEKOLAH 2016 DISINI]

0 Response to "10 CUTI PANJANG DI MALAYSIA BAGI TAHUN 2016"

Post a Comment

loading...